Αντίδραση ΕΟΠΥΥ για δημοσιεύματα περί “κρυφού χρέους”
Ανελλιπώς κάθε μήνα ο ΕΟΠΥΥ, υποβάλλει στους αρμόδιους φορείς τα οικονομικά στοιχεία με απόλυτη ακρίβεια και διαφάνεια”.
Αναφορικά με το θέμα που προέκυψε για δυσκολίες οι οποίες παρατηρήθηκαν στην εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις γραμματείες του Οργανισμού, ο ΕΟΠΥΥ ανακοινώνει ότι για το θέμα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων στις γραμματείες των μονάδων, όπου τις τελευταίες μέρες παρατηρείται φόρτος εργασίας, η δυσλειτουργία «οφείλεται στο ότι μετά από 10 χρόνια, κατά τα οποία η συγκεκριμένη υπηρεσία εξυπηρετούνταν από ιδιωτική εταιρεία με 610 εξειδικευμένους χειριστές, η σύμβαση που υπήρχε έληξε».
Μέχρι να αναδειχθεί νέος ανάδοχος μέσα από διαγωνιστική διαδικασία, ο ΕΟΠΥΥ ανέλαβε, σε συνεννόηση με το υπουργείο Υγείας, να καλύψει αυτή την υπηρεσία με προσωπικό αριθμητικά μικρότερο και ανειδίκευτο, «προκειμένου να μην προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση ή σε εξωσυμβατική καταβολή αποζημίωσης του κόστους της υπηρεσίας, όπως έγινε στο παρελθόν και η οποία χρειάστηκε να νομιμοποιηθεί με τον νόμο 3918/11», όπως αναφέρει σε άλλη ανακοίνωσή του.