Μέσα στις τρεις πρώτες μέρες της λειτουργίας της η γραμμή «1142» δέχθηκε αθροιστικά, 1045 κλήσεις. Oι περισσότερες κλήσεις αφορούσαν σε καταγγελίες για αμετανόητους καπνιστές, αλλά πολλοί ήταν και οι πολίτες που κάλεσαν στο «1142» για να ζητήσουν ενημέρωση, πληροφορίες για την εφαρμογή του νόμου, αλλά και βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος.
Αναλυτικά, από την Τρίτη 19 Νοεμβρίου και μέχρι και εχθές Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, οι κλήσεις αφορούσαν:
- 274 σε καταγγελίες (26,22%)
- 144 σε αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
- 322 σε γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
- 196 κλήσεις που δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
- 57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
- 52 Άλλο (4,98%)
«1142»: Αύξηση των καταγγελιών χθες Πέμπτη 21 Νοεμβρίου
Απότομη αύξηση υπήρξαν χθες Πέμπτη, στις καταγγελίες για παραβάτες του αντικαπνιστικού νόμου. Από 87 καταγγίες την Τετάρτη, εκτοξεύθηκαν στις 129!
Αναλυτικά, έγιναν 463 κλήσεις συνολικά.
Οι υπόλοιπες κλήσεις αφορούσαν:
- 67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%)
- 148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%)
- 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%)
- 23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%)
- 21 Άλλο (4,53%)