Η δράση «AbbVie: Μια πιο Καθαρή Ματιά στη Ραγοειδίτιδα» σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας STRATCOM, με στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων για την έγκριση της 13ης ένδειξης, που έλαβε σκεύασμα της εταιρείας για τη θεραπεία της ραγοειδίτιδας. Μίας σοβαρής ασθένειας των ματιών, που μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη όραση ή ακόμη και απώλεια της όρασης.
Αξιοποιώντας τη «γρουσούζικη παράδοση» του αριθμού 13 με δημιουργικό ύφος, υλοποιήθηκε εσωτερική καμπάνια επικοινωνίας, στην οποία «αντιστράφηκαν» οι προλήψεις. Μια πρωτότυπη ενέργεια με εκπαιδευτικό και βιωματικό χαρακτήρα, που ενέπνευσε και ενέπλεξε ουσιαστικά τους ανθρώπους της AbbVie. Η δράση κορυφώθηκε, όταν οι εργαζόμενοι, φορώντας ειδικά γυαλιά προσομοίωσης των συμπτωμάτων της ραγοειδίτιδας, κλήθηκαν να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και να λειτουργήσουν με περιορισμένη όραση, βιώνοντας με ρεαλιστικό τρόπο τα συμπτώματα της ασθένειας.
H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie δήλωσε σχετικά: “Είμαστε υπερήφανοι για την κατάκτηση αυτής της τιμητικής διάκρισης, που επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά ότι η καινοτομία βρίσκεται στο DNΑ της AbbVie. Διατρέχει το σύνολο των δραστηριοτήτων μας, από τα προϊόντα και τη λειτουργία του οργανισμού μας, έως τον τρόπο σκέψης και εργασίας μας. Αξιοποιώντας την καινοτόμο και δημιουργική κουλτούρα της AbbVie, η διατμηματική μας ομάδα κατάφερε να υλοποιήσει μία ενέργεια που πετυχαίνει τους στόχους της, αλλά παράλληλα αναδεικνύει και τη σημασία που έχουν για την εταιρεία μας οι άνθρωποι της.»
Το βραβείο παρέλαβαν για την AbbVie, η Χρυσούλα Διακάτου, Communications Manager και ο Ανδρέας Κορακιανίτης, Business Development Manager Rheumatology – Uveitis και για τη Stratcom, η Μαρία Αντωνίου, Senior Account Manager.