Πρόκειται αναμφίβολα για μια ξεχωριστή διάκριση για τη χώρα μας, η οποία προέκυψε σε αναγνώριση της σπουδαίας δραστηριότητας της ELPEN στον τομέα της Πειραματικής – Μεταφραστικής Βιοϊατρικής Έρευνας και Εκπαίδευσης. Η κορυφαία αυτή επιστημονική διοργάνωση ανατέθηκε στο Ερευνητικό και Πειραματικό της Κέντρο μετά από ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια του Business Meeting του UEMS/NASCE στις 16 Φεβρουαρίου 2018 στις Βρυξέλλες.
Το Επιστημονικό Πανευρωπαϊκό Συμπόσιο Συνεχιζόμενης Ιατρικής Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Ανάπτυξης θα εστιάσει στη διεπιστημονική εκπαίδευση μεταξύ των ιατρικών ειδικοτήτων, αλλά και ανάμεσα στους ιατρούς και πολλές άλλες επιστημονικές και επαγγελματικές κατευθύνσεις (π.χ. νοσηλευτική, φαρμακευτική, κτηνιατρική κλπ), ενώ αναμένεται να συγκεντρώσει συμμετοχές από όλη την Ευρώπη, το Ισραήλ και τις αραβικές μεσογειακές χώρες.
Με τη λήξη επίσης του συνεδρίου προγραμματίζεται η ομόφωνη υπογραφή του νέου Καταστατικού Χάρτη Αξιών/Αρχών/Κατευθυντήριων Γραμμών για τη Συνεχιζόμενη Ιατρική Εκπαίδευση και τη Διεπιστημονική Επαγγελματική Ανάπτυξη, που θα ισχύσει για την ερχόμενη δεκαετία (2020-2030).
Αναφερόμενος στη διεθνή αυτή αναγνώριση της χώρας μας, ο Διευθυντής του Ερευνητικού και Πειραματικού Κέντρου της ELPEN, κ.Απόστολος Ε. Παπαλόης ανέφερε:
«Μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους το γεγονός, ότι το πρότυπο ερευνητικό έργο της ELPEN έδωσε το έναυσμα για την πραγματοποίηση της σπουδαίας αυτής επιστημονικής διοργάνωσης στην Αθήνα. Με τη χώρα μας να βρίσκεται τα τελευταία χρόνια αντιμέτωπη με το εκτεταμένο “brain drain”, οι δράσεις αυτές επισημαίνουν την ανάγκη εμπιστοσύνης στους Έλληνες επιστήμονες, στα Ελληνικά μυαλά, που έχουν πετύχει πολλές και σημαντικές διακρίσεις μέχρι σήμερα.
Η ELPEN αποδεικνύει, άλλωστε, έμπρακτα την ενεργό στήριξή της στον εγχώριο ερευνητικό ιστό, διατηρώντας από το 1996 το Ερευνητικό και Πειραματικό της Κέντρο. Στο πλαίσιο αυτό, υπηρετεί με συνέπεια και πάθος τους τομείς της μεταφραστικής έρευνας και της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, τους οποίους στηρίζει ενεργά με συνεργασίες, αλλά και με δικές της εκπαιδευτικές και ερευνητικές ιδέες».