Healthcare Business Awards 2017: Τρία βραβεία για την AbbVie
Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Καινοτομία στην υγεία», η AbbVie απέσπασε το χρυσό βραβείο για το Τεστ IBDoc που αφορά στην υποστήριξη ασθενών με Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου (ΙΦΝΕ).
Με επίκεντρο την ανάγκη για διαχείριση των ΙΦΝΕ μακριά από το νοσοκομείο, η AbbVie σε συνεργασία με την Ελβετική Bühlmann Laboratories και την PCC Hellas, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα ενός επικυρωμένου τεστ μέτρησης καλπροτεκτίνης κοπράνων IBDoc®, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των εν λόγω ασθενών. Το βραβείο παρέλαβαν ο Business Unit Manager Gastroenterology, Άρης Παπαδάκος και ο Brand Manager Gastroenterology, Γιώργος Κορολής.
Στην κατηγορία «Εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/ πρόληψης», η διαδικτυακή ενημερωτική εκστρατεία της AbbVie #tisoudineixara απέσπασε το ασημένιο βραβείο. Η συγκεκριμένη εκστρατεία αφορά στην ενημέρωση για τη νόσο Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα (HS) μέσω του διαδικτύου, με στόχο την ενίσχυση της κινητοποίησης των ασθενών, ώστε να επιδιώξουν την σωστή και έγκαιρη διάγνωση και να απευθυνθούν σε ειδικό δερματολόγο. Το βραβείο παρέλαβαν η Market Access Head, Ζέφη Βλαχοπιώτη και η Patients’ Organizations Relations Manager, Μελίνα Θωμαΐδου.
Στο πλαίσιο του θεσμού αναδείχθηκε και η εφαρμογή iFNE App στην κατηγορία «Ψηφιακές εφαρμογές για την ενημέρωση και ολοκληρωμένη φροντίδα ασθενών», αποσπώντας το ασημένιο βραβείο. Ο Σύλλογος Ατόμων με Νόσο του Crohn και Ελκώδη Κολίτιδα Ελλάδος (HELLESCC) σε συνεργασία με την AbbVie, δημιούργησε την έξυπνη εφαρμογή iFNE App , μέσω της οποίας οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν στο χάρτη τα πλησιέστερα δημόσια νοσοκομεία και κέντρα υγείας και να ενημερώνονται για το ποια απ’ αυτά διαθέτουν γαστρεντερολογική κλινική και ιατρείο ΙΦΝΕ. Ταυτόχρονα η εφαρμογή εντοπίζει τις πλησιέστερες δημόσιες τουαλέτες ή άλλες εντός εμπορικών κέντρων, χώρων συνεστίασης και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν. Το βραβείο παρέλαβε η κα Ουρανία Γιάννου, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου.
Όπως δήλωσε η κ. Άντζελα Βερναδάκη, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AbbVie: «Οι συγκεκριμένες διακρίσεις είναι ο καθρέφτης της ομαδικής δουλειάς, της αποφασιστικότητας και της καινοτομίας, βασικά χαρακτηριστικά, που διέπουν τη στρατηγική της AbbVie. Το όραμά μας είναι να δουλεύουμε με πάθος για την ανάπτυξη προηγμένων θεραπειών που θα καλύπτουν μερικές από τις πιο σύνθετες και σοβαρές ασθένειες του κόσμου».