Iatropedia

Ι.Καραγιάννης: Ο ρόλος της ΗΔΙΚΑ στην νέα ψηφιακή εποχή στην Υγεία

Medicine doctor touching medical symbol network connection interface 3D rendering interface virtual screen, digital healthcare and , medical technology and futuristic concept.

Mε άρθρο του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΔΣ της ΗΔΙΚΑ ΑΕ, Ιωάννης Καραγιάννης, αναφέρεται στον ρόλο της ΗΔΙΚΑ στη νέα ψηφιακή εποχή στην Υγεία.

«Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο παρέχουμε υγειονομική φροντίδα, αναβαθμίζοντας την ποιότητα και τοποθετώντας τον ασθενή στο επίκεντρο», αναφέρει αρχικά ο πρόεδρος της ΗΔΙΚΑ, κ.Καραγιάννης.

«Στο πλαίσιο αυτό η υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η διαχείριση μεγάλων δεδομένων (big data), η ποιότητα και η ομογενοποίηση των δεδομένων και η διαλειτουργικότητα των συστημάτων, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της προσβασιμότητας του Εθνικού Συστήματος Υγείας», γράφει στο άρθρο του.

«Η ΗΔΙΚΑ αποτελεί τον βασικό πυλώνα για την υλοποίηση στρατηγικών καινοτομίας στον χώρο της υγείας, υποστηρίζοντας την εθνική στρατηγική για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως την οραματίστηκε η Κυβέρνηση και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας. Τα βήματα και οι επιτυχίες αυτής της στρατηγικής είναι συγκεκριμένα και απτά.

Δείτε επίσης: ΗΔΙΚΑ: Πως η τεχνητή νοημοσύνη «τσάκωσε» τους γιατρούς που υπερσυνταγογραφούσαν

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:

Δείτε επίσης: Υπερσυνταγογράφηση: Τα νέα ‘φίλτρα’ της ΗΔΙΚΑ και οι έλεγχοι της ΑΑΔΕ θα φέρουν τα χρήματα πίσω στα ταμεία

Γνωρίζουμε τις προκλήσεις, τις αυξημένες κοινωνικές ανάγκες αλλά και τις προσδοκίες στο πεδίο της Δημόσιας Υγείας. Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες όμως μπορούμε να πετύχουμε την βελτίωση της πρόσβασης και της ισότητας που μειώνει γεωγραφικές και κοινωνικές ανισότητες, να μειώσουμε το κόστος της περίθαλψης, να ενισχύσουμε τον ίδιο τον πολίτη προκειμένου να γίνει συμμέτοχος στη διαχείριση της υγείας του, να ενισχύσουμε την αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια και να στηρίξουμε την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του συστήματος. Με συγκεκριμένα βήματα, εκσυγχρονισμό δομών και υποδομών, καθώς και αξιοποίηση τεχνολογιών πραγματοποιούμε ένα σημαντικό βήμα για να παρέχουμε τις υπηρεσίες που αξίζουν και δικαιούνται οι πολίτες».

Δείτε επίσης: ΗΔΙΚΑ: Περισσότεροι από 600.000 πολίτες έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή myHealth app στο κινητό

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία iStock