Κορωνοϊός: Έντυπα για την ψυχολογική στήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων από το ΕΚΠΑ

  • Γιάννα Σουλάκη
κορωνοϊός
Ο παρατεταμένος εγκλεισμός στο σπίτι προκαλεί σοβαρές επιπτώσεις, όχι μόνο στη σωματική, αλλά και στην ψυχική μας υγεία. Δείτε χρήσιμες συμβουλές για να ... την παλέψουμε στο σπίτι, από τα σχετικά τμήματα Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Τα αντίστοιχα τμήματα ψυχολογίας Οικογένειας, Παιδιού και Εφήβου, αλλά και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, έχουν εκδόσει ειδικά έντυπα με συμβουλές, στο πλαίσιο προσπαθειών στήριξης των οικογενειών και των σχολικών/εκπαιδευτικών κοινοτήτων κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19.

Τα έντυπα περιλαμβάνουν χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων, γονέων και εκπαιδευτικών/σχολείων και έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των διαφόρων χρονικών φάσεων της πανδημίας με τη θέσπιση των αντίστοιχων προληπτικών μέτρων (πχ. πριν το κλείσιμο των σχολείων/πανεπιστημίων, Μένουμε σπίτι….)

Κορωνοϊός: Μένουμε σπίτι….Συνδε-Δεμένοι

  1. Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό – Covid-19.

Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ

http://www.centerschoolpsych. psych.uoa.gr/images/pdf/ menoumespitisyndedemenoi– psichologiki-stirixi-gia- oikogeneies.pdf

https://www.facebook.com/ 1962901713796973/posts/ 2900307760056359/

Οι επιστήμονες που συνεργάστηκαν είναι:

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020).

2. Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid-19: Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς.  Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

http://www.centerschoolpsych. psych.uoa.gr/images/pdf/ psychologiki-stirixi-paidiwn- apo-goneis-gia-koronoio- covid19.pdf

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020). Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020).

3. Συζητώντας και στηρίζοντας τους μαθητές για τον Covid-19: Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς και σχολεία.  Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

http://www.centerschoolpsych. psych.uoa.gr/images/ psychologiki-stirixi-st- sxolei-gia-koronoio_covid19. pdf

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020).

Οι επιστήμονες που

Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Ph.D.,
Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας
Πρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας
Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας
και του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας
Τμήμα Ψυχολογίας
Φιλοσοφική Σχολή
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πανεπιστημιόπολη
157 03 Ιλίσια
ΑΘήνα

Θάνος Δημόπουλος

Πρύτανης ΕΚΠΑ

https://mdimop.gr/covid19/