Ταλαιπωρία ωρών για 130 ογκολογικούς ασθενείς σε Φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ
Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες τραβήχτηκαν από μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), οι οποίοι είχαν την ατυχία να βρεθούν σε φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, απέναντι από το Κέντρο Ημερησίας Νοσηλείας Ν. Κουρκουλος, (υπάγεται στο νοσοκομείο “Αγ.Σάββας”) το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά για εκτέλεση συνταγών αντικαρκινικών φαρμάκων, εκατοντάδες ογκολογικούς ασθενείς.
Η ταλαιπωρία και οι ουρές, όπως λένε σε σχετική ανάρτηση που έκαναν στα κοινωνικά δίκτυα, δεν τελειώνει με την ανανέωση της συνταγής, αλλά συνεχίζεται και κατά τη διαδικασία της εκτέλεσής της.
Ο χώρος του φαρμακείου, καταθέτουν στη μαρτυρία τους οι καρκινοπαθείς, είναι τελείως ακατάλληλος, πολύ μικρός για τον αριθμό των ασφαλισμένων που εξυπηρετεί, χωρίς επαρκή αριθμό καθισμάτων, χωρίς τουαλέτα (που υπάρχει όμως για το προσωπικό..) και συνήθως με ένα υπάλληλο στα δύο γκισέ εξυπηρέτησης.
Εικόνα τριτοκοσμικής χώρας στο Φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, λένε οι ογκολογικοί ασθενείς
“Σήμερα, η κατάσταση στο φαρμακείο ήταν για άλλη μια φορά αυτή τριτοκοσμικής χώρας με 130 περίπου άτομα να περιμένουν όρθιοι μέσα στο μικρό χώρο μπροστά από τα γκισέ, ή στον εξωτερικό χώρο ή στο δρόμο, δύο και τρεις ώρες για να παραλάβουν τα φάρμακά τους.. Ο ένας υπάλληλος που εξυπηρετούσε το κοινό, σε ερώτηση ασφαλισμένων, απάντησε τι θέλετε να σας κάνω; Πήραν τρεις υπαλλήλους από το φαρμακείο…. Βέβαια μπορεί η δικαιολογία αυτή να είναι πραγματική, αλλά πως στις 12.45 εμφανίστηκε μια δεύτερη υπάλληλος;
Έχει αναλογισθεί η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ τι σημαίνει να είσαι ασθενής σε θεραπεία και να στέκεσαι 2 και 3 ώρες όρθιος για να εκτελέσεις μια συνταγή; Το ότι οι ασφαλισμένοι ασθενείς έχουν πληρώσει με τις εισφορές τους στα ασφαλιστικά ταμεία και τη φορολογία τους το δικαίωμα να έχουν υγειονομική περίθαλψη; Ότι μεταξύ των δικαιωμάτων των ασθενών είναι και ο σεβασμός του χρόνου του ασθενούς;
Το κόστος του να είσαι συγγενής ή φίλος και να έχεις πάρει άδεια από τη δουλειά σου για να εξυπηρετήσεις τον ασθενή; Για να μη μιλήσουμε για την παντελή απουσία χρήσης της τεχνολογίας για την καταγραφή των εξερχομένων φαρμάκων…”
Οι ασθενείς καλούν τον Διοικητή του ΕΟΠΥΥ να επισκεφθεί τα φαρμακεία για να αποκτήσει προσωπική γνώμη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει ο Οργανισμός στον οποίο προΐσταται, όπως λένε.
Δείτε την σχετική ανάρτηση: