Πώς θα εξυπηρετούνται τα έκτακτα περιστατικά όσο δεν λειτουργεί η πλατφόρμα του ΗΔΙΚΑ
Με τη χειρόγραφη διαδικασία θα εξυπηρετούνται μόνο τα έκτακτα περιστατικά, όταν ανακύπτει τεχνικό πρόβλημα ή ανακοινωμένη διακοπή λειτουργίας για τεχνικούς λόγους στην πλατφόρμα ΗΔΙΚΑ, όπως αυτή που ανακοινώθηκε για τα επόμενα 24ώρα, αρχής γενομένης από σήμερα το βράδυ.
Με ευθύνη του φαρμακοποιού τυχόν χειρόγραφες συνταγές και παραπεμπτικά που θα εκδοθούν από τους θεράποντες ιατρούς το εν λόγω χρονικό διάστημα, θα πρέπει να εκδοθούν στη συνέχεια και ηλεκτρονικά, προκειμένου να μπορούν να αποζημιωθούν από τον ΕΟΠΥΥ.
Μέχρι πότε θα είναι εκτός λειτουργίας η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ
Όπως ανακοινώθηκε, στο πλαίσιο του έργου «Αναβάθμιση των Υποδομών της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.», κατά το διάστημα από την Παρασκευή 27/09/2024 και ώρα 22:00 έως και την Κυριακή 29/09/2024 και ώρα 00:00, πρόκειται να γίνει μετάπτωση της Βάσης Δεδομένων ΑΜΚΑ σε νέα υποδομή.
Κατά την προαναφερόμενη χρονική περίοδο, τα συστήματα που υποστηρίζει η συγκεκριμένη βάση και διαλειτουργούν με τον ΑΜΚΑ δε θα είναι λειτουργικά.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. είναι Οργανισμός υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας. Μεταξύ άλλων, έχει την ευθύνη για τις εφαρμογές της ηλεκτρονικής και της άυλης συνταγογράφησης, του myHealth app, των Εθνικών ηλεκτρονικών Μητρώων Ασθενών, του ΑΜΚΑ, του NCP, του ΕΠΣΜΥ, των συστημάτων του ΕΦΚΑ και του ΟΠΕΚΑ κλπ. Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.