Με στόχο να προωθήσουν την υπεύθυνη στάση και συμπεριφορά ως προς το αλκοόλ, ιδιαίτερα στους νέους, η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ) και το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσαν τη νέα επικοινωνιακή εκστρατεία «RETHINK DRINK», η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση.
Παράλληλα, στην ίδια εκδήλωση, το Υπουργείο Υγείας, η ΕνΕΑΠ, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) συνυπέγραψαν το ανανεωμένο κείμενο των «Κατευθυντήριων Οδηγιών υπεύθυνης επικοινωνίας marketing των ποτών με αλκοόλη», καταδεικνύοντας, έτσι, τη δέσμευση όλων των φορέων για υπεύθυνη επικοινωνία και διαφήμιση των αλκοολούχων ποτών.
Την εκδήλωση προλόγισαν ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, και ο υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος.
Ακόμη, χαιρετισμό απηύθυναν o πρόεδρος της ΕνΕΑΠ, Ισίδωρος Ρεβάχ και ο πρόεδρος του ΣΕΑΟΠ, Χάρης Μαυράκης, ενώ μέσω video την εκδήλωση χαιρέτισε και ο γενικός διευθυντής του spiritsEUROPE, Ulrich Adam. Ως ομιλήτριες συμμετείχαν ακόμη η γενική διευθύντρια του ΣΕΕ, Ελένη Δοντά και η γενική διευθύντρια της ΕνΕΑΠ, Σοφίκα Παπανικολάου. Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Απόστολος Μαγγηριάδης.
Η καμπάνια «RETHINK DRINK» επιστρατεύει δημιουργικά μία σύγχρονη, άμεση και ευρηματική προσέγγιση, αλλά και τη χρήση διαδεδομένων «ιδιότυπων» εκφράσεων που συνδέονται με την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ. Η ενημερωτική καμπάνια, «RETHINK DRINK», που έχει στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού και ειδικά των νέων 18-35 ετών, σχετικά με την υπεύθυνη στάση και συμπεριφορά γύρω από την κατανάλωση αλκοόλ, θα ξεκινήσει στις αρχές του καλοκαιριού 2024.
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ανέφερε: «Η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα με αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, την οικογένεια, την εργασία και την κοινωνική ζωή των ατόμων. Η υπεύθυνη στάση και συμπεριφορά γύρω από την κατανάλωση αλκοόλ απαιτεί συντονισμένες προσπάθειες από την κοινωνία, την κυβέρνηση και τους φορείς υγείας. Η εκπαίδευση και η σωστή ενημέρωση είναι το πρώτο βήμα προς την αλλαγή της νοοτροπίας και της συμπεριφοράς, ειδικά για την ηλικιακή ομάδα των νέων. Με την καμπάνια «RETHINK DRINK» ενισχύουμε τις προσπάθειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τους κινδύνους που προκύπτουν από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Μέσα από αυτές τις συντονισμένες προσπάθειες, μπορούμε να οικοδομήσουμε μια πιο υγιή και ασφαλή κοινωνία που προάγει την υγεία και την ευεξία».
«Το Υπουργείο Υγείας ενώνει τις δυνάμεις του με τη βιομηχανία, και μαζί συνυπογράφουμε ένα δεσμευτικό πλαίσιο που οριοθετεί τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούνται και διαφημίζονται τα αλκοολούχα ποτά και στα νέα ψηφιακά μέσα», δήλωσε ο υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕνΕΑΠ, Ισίδωρος Ρεβάχ, δήλωσε σχετικά: «Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών συνεχίζει να λειτουργεί με υπευθυνότητα και να πρωτοπορεί στην υιοθέτηση καλών πρακτικών και τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και πώλησης αλκοόλ. Αντιλαμβανόμαστε ως χρέος μας να ενημερώνουμε, να εκπαιδεύουμε, να αποθαρρύνουμε και να βοηθάμε στην πρόληψη της αλόγιστης κατανάλωσής του, προωθώντας μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες μας την υπεύθυνη κατανάλωση των προϊόντων μας».
Φωτογραφία: iStock
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τρίξιμο των δοντιών: Με ποια διαταραχή μπορεί να συνδέεται
Αφρικανική σκόνη: Νέο πέπλο πάνω από τη χώρα, τι να προσέξουμε
Αλάτι: Τρώμε διπλάσια ποσότητα απ’ όση πρέπει, προειδοποιεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας