Στον “αέρα” η νέα ιστοσελίδα για τους Έλληνες καταναλωτές
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι καταναλωτές που προμηθεύονται προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας έχουν πλέον τη δική τους ιστοσελίδα, μέσα από την οποία μπορούν να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους και για το πώς θα πραγματοποιούν ασφαλείς διασυνοριακές συναλλαγές.
Επίσης στη διεύθυνση www.eccgreece.gr ο καταναλωτής θέτει ερωτήματα και ζητά βοήθεια και υποστήριξη, όταν υπάρχει πρόβλημα και υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημά του για εξωδικαστική, συναινετική επίλυση της καταναλωτικής του διαφοράς.
Η δημιουργία της ιστοσελίδας, η οποία συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μειώνει τον χρόνο διαχείρισης της αναφοράς ή του ερωτήματος του καταναλωτή σε ποσοστό πάνω από 24% και, άρα, εξυπηρετείται αυτός καλύτερα.
Παράλληλα με το νέο ιστότοπο, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα δικαιώματα τους, καθώς και για καταναλωτικά θέματα επικαιρότητας από τις ιστοσελίδες που διατηρεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας στα κοινωνικά δίκτυα.
Από το ΑΠΕ-ΜΠΕ