Βραβείο στην STRATCOM για τη δράση της AbbVie «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα»
Στόχος της δράσης, που υλοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2016, ήταν η ενημέρωση των εργαζομένων της AbbVie για την έγκριση της 13ης ένδειξης που έλαβε σκεύασμα της εταιρίας, για τη θεραπεία της ραγοειδίτιδας, μιας σοβαρής ασθένειας των ματιών, που μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη όραση ή ακόμη και σε απώλεια της όρασης.
Αξιοποιώντας δημιουργικά τη «γρουσούζικη παράδοση» του αριθμού 13, η STRATCOM σε συνεργασία με την διατμηματική ομάδα της AbbVie, σχεδίασε μια εσωτερική καμπάνια επικοινωνίας, η οποία είχε στόχο να εμπνεύσει και να εμπλέξει ουσιαστικά τους εργαζόμενους, συνδυάζοντας σε σωστές δόσεις βιωματικά και εκπαιδευτικά στοιχεία, ενημέρωση, διασκέδαση και ομαδική δράση. Η καμπάνια κορυφώθηκε με τη διοργάνωση της εκδήλωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι κλήθηκαν να φορέσουν ειδικά γυαλιά προσομοίωσης και να βιώσουν με ρεαλιστικό τρόπο τα συμπτώματα της ραγοειδίτιδας.
Πρόκειται για τη δεύτερη διάκριση που αποσπά η συγκεκριμένη δράση, καθώς το Μάρτιο του 2017 η καμπάνια απέσπασε ειδική διάκριση για την Καινοτομία στην Επικοινωνία στο πλαίσιο των Corporate Affairs Excellence Awards 2017, που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
«H συνεργασία μας με την AbbVie είχε από την αρχή ως σημείο αναφοράς την καινοτομία και τη δημιουργική σκέψη, έξω από τα συνηθισμένα. Σε αυτά τα στοιχεία βασιστήκαμε για να σχεδιάσουμε τη συγκεκριμένη δράση, η οποία πέτυχε το στόχο της και συνεχίζει να μας κάνει υπερήφανους, κατακτώντας διακρίσεις στο πλαίσιο αναγνωρισμένων θεσμών. Ευχαριστούμε την AbbVie, τόσο για την εμπιστοσύνη, όσο και για την έμπνευση» δήλωσε η Τζίνα Μπαρκούρα, Client Service Director της STRATCOM.