Η εκστρατεία αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του κοινού και ιδιαίτερα των νέων ηλικίας από 18 έως 35 ετών και έχει ξεκινήσει το «ταξίδι» της μέσα από δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ψηφιακά μέσα.
Καθώς η σύγχρονη τάση είναι οι νέοι να επανατοποθετούνται, να επαναπροσδιορίζονται και να ξανασκέφτονται απόψεις και συνήθειες, η καμπάνια Rethink Drink τους προτρέπει να το κάνουν και για τις περιστάσεις και τον τρόπο που καταναλώνουν αλκοόλ, με υπευθυνότητα και μέτρο.
Η καμπάνια Rethink Drink έχει στην καρδιά της πολύ έντονα την ελληνική κουλτούρα και το δημιουργικό της όχημα είναι οι ίδιες οι εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι Έλληνες στην καθημερινότητά τους για να περιγράψουν το αποτέλεσμα της μη λελογισμένης κατανάλωσης αλκοόλ.
Οι βασικοί και απόλυτα επίκαιροι πυλώνες που εστιάζει το πρώτο κύμα της καμπάνιας είναι (α) η συνειδητή και μετρημένη κατανάλωση, (β) η συμπεριφορά σε σχέση με την οδήγηση όταν έχουμε καταναλώσει αλκοόλ και (γ) η πλήρης αποχή των ανηλίκων από αυτό.
Η καμπάνια θα ενισχυθεί στο κοντινό μέλλον τόσο σε περιεχόμενο και νέα μηνύματα όσο και με παρουσία σε περισσότερα κανάλια επικοινωνίας.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο της καμπάνιας στη σελίδα της Εν.Ε.Α.Π. σε Instagram, Facebook, Linkedin και YouTube. Μοιραστείτε τα υλικά της για να διαδώσετε το μήνυμα για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και επισκεφθείτε τη σελίδα apolafste.ypefthina.gr για να μάθετε περισσότερα για το πώς θα απολαμβάνετε με μέτρο και ασφάλεια.