Iatropedia

Bristol-Myers Squibb: Βράβευση της εκστρατείας «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο»

Δύο βραβεία απέσπασε η εκστρατεία «Πάτα το κουμπί, χτύπα τον καρκίνο» της εταιρείας Bristol-Myers Squibb στα Healthcare Business Awards 2019.

Ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο απέσπασε η ενημερωτική εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» της εταιρείας Bristol-Myers Squibb στην εφετινή απονομή των βραβείων Healthcare Business Awards.

Η εκστρατεία πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου. Το χρυσό βραβείο έλαβε στην κατηγορία «Επικοινωνία» και το ασημένιο στην κατηγορία «Αναβάθμιση Ποιότητας Ζωής».

Η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» είχε ως στόχο την υποστήριξη των ανθρώπων που μάχονται κατά του καρκίνου. Στο πλαίσιό της οι πολίτες κλήθηκαν να συμμετάσχουν συμβολικά στην προσπάθεια «συρρίκνωσης» ενός καρκινικού κυττάρου, στέλνοντας το μήνυμα «η μάχη κατά του καρκίνου είναι δύσκολη γι’ αυτό χρειάζεται τη συμβολή όλων μας».

Πώς επετεύχθη αυτό; Με μια απλή κίνηση: «το πάτημα ενός κουμπιού». Με κάθε πάτημα, η Bristol-Myers Squibb συνεισέφερε οικονομικά στην υποστήριξη του έργου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ).

Ομοίωμα καρκινικού κυττάρου

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκστρατείας κατασκευάστηκε ένα μεγάλο ομοίωμα καρκινικού κυττάρου το οποίο τοποθετήθηκε σε κεντρικό σημείο του εμπορικού Κέντρου «Athens Metro Mall» στην Αθήνα.

Oι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να πατήσουν κυριολεκτικά ένα κουμπί και να γίνουν και οι ίδιοι υποστηρικτές του έργου της ΕΛΛΟΚ. Παράλληλα, ενημερώνονταν για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου μέσω της διανομής σχετικού έντυπου υλικού.

Η εκστρατεία πλαισιώθηκε από αντίστοιχες ψηφιακές ενέργειες στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο Κρήτης. Τέθηκε επίσης σε λειτουργία ιστοσελίδα που καλούσε τους επισκέπτες να «πατήσουν το κουμπί» και να συμβάλουν στη «συρρίκνωση» του καρκινικού κυττάρου.

Πρώτος «πάτησε το κουμπί» ο πρεσβευτής της καμπάνιας Γιώργος Καπουτζίδης, παροτρύνοντας τους πολίτες να πράξουν το ίδιο και να βοηθήσουν στη διάδοση του μηνύματος ότι η μάχη κατά του καρκίνου χρειάζεται τη συμβολή όλων μας.

«Βελτίωση της φροντίδας υγείας των ογκολογικών ασθενών»

Η Ελισάβετ Προδρόμου, Γενική Διευθύντρια της Bristol-Myers Squibb Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Η διπλή αυτή διάκριση μας τιμά ιδιαιτέρως, καθώς έρχεται να αναγνωρίσει την εταιρική δέσμευση της Bristol-Myers Squibb για καλύτερη ενημέρωση και βελτίωση της φροντίδας υγείας των ογκολογικών ασθενών.

»Η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» αποτελεί πρωτοβουλία ουσιαστικής στήριξης των ανθρώπων που μάχονται κατά του καρκίνου. Τόσο η σημαντική αυτή βράβευση, όσο και η υποστήριξη του κοινού που πραγματικά αγκάλιασε την εκστρατεία, μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια».

Η εκστρατεία  «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ) και της Εταιρείας Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ).

Σκοπός των Healthcare Business Awards είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση της αριστείας, των βέλτιστων πρακτικών και των καινοτόμων δράσεων επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της Υγείας.