Chiesi Hellas: Σημαντικές διακρίσεις για το πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία»

  • Ρούλα Τσουλέα
Chiesi
Το πρόγραμμα είναι πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Διακρίθηκε σε τρεις κατηγορίες στα επιχειρηματικά βραβεία UX|CX Awards.

Τρία βραβεία, δύο ασημένια και ένα χάλκινο, για το πρόγραμμα  «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία» κατέκτησε η Chiesi Hellas, η οποία διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στα επιχειρηματικά βραβεία UX|CX Awards.

Το πρόγραμμα αποτελεί πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ). Συνίσταται στην εκπαίδευση των πνευμονολόγων σε τεχνικές:

  • Διαχείρισης του καθημερινού στρες και της έλλειψης χρόνου
  • Αποτελεσματικής επικοινωνίας,  με ενσυναίσθηση, με τους ασθενείς

Το πρόγραμμα διεξάγεται με την ευγενική χορηγία της Chiesi Hellas. Έλαβε ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες «Best Use of Customer Insights/Feedback» και «Best CX Initiative for Social Impact and Sustainability». Έλαβε επίσης χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best in Health & Pharma».

Στην πρώτη φάση του προγράμματος, που ήδη ολοκληρώθηκε, εκπαιδεύθηκαν συνολικά περισσότεροι από 80 πνευμονολόγοι. Η δεύτερη φάση θα αρχίσει το 2024.

«Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία” στοχεύει στην εκπαίδευση του πνευμονολόγου (ιδιώτη ή/και νοσοκομειακού) στη διαχείριση του εργασιακού στρες και στην καλύτερη επικοινωνία του με τον ασθενή», δήλωσε ο καθηγητής Πνευμονολογίας κ. Πέτρος Μπακάκος, γενικός γραμματέας της ΕΠΕ. «Έτσι, ο πνευμονολόγος βελτιώνει την ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας στον ασθενή, αλλά και την ποιότητα της εργασιακής του ζωής».

«Η βράβευση αυτή μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει δύναμη να προχωρήσουμε μαζί με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία στην επόμενη φάση του προγράμματος, πιστοί στο όραμά μας να ακούμε τις ανάγκες των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών», είπε ο κ. Ηλίας Πυρνοκόκης, Head of Value, Access & External Affairs της Chiesi Hellas.