Iatropedia

CSL Behring: Απολογισμός ενημερωτικής εκστρατείας για την αιμορροφιλία

Η εκστρατεία τιτλοφορείται «Ξεκλείδωσε τη Ζωή». Άρχισε στις 11 Ιουνίου 2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Χιλιάδες άνθρωποι ενημερώθηκαν για την αιμορροφιλία και τον αντίκτυπό της στην καθημερινή ζωή των πασχόντων μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας της CSL Behring «Ξεκλείδωσε τη Ζωή».

Η εκστρατεία είχε ως κεντρικό σημείο αναφοράς το δακτυλικό αποτύπωμα. Μέσω αυτού, ενθάρρυνε τους ασθενείς να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα. Και με οδηγό τη μοναδικότητα τους, τους παρότρυνε να ακολουθούν τα όνειρα τους, τις προσωπικές τους επιθυμίες, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα και δεξιότητές τους.

Η ενημερωτική εκστρατεία βασίσθηκε στη δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών mini videos με πραγματικές ιστορίες ασθενών. Οι ιστορίες αφηγούνται την καθημερινότητα των ασθενών και την προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τη νόσο. Ταυτοχρόνως αποτυπώνουν πως συνδυάζουν τις επιθυμίες τους, πως εκφράζουν τις ανάγκες και τα ταλέντα τους και σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς.

Οι ρόλοι στα βίντεο είναι διαφορετικοί, αλλά καθημερινοί: η μητέρα που στηρίζει το παιδί της, ο αθλητής έφηβος, ο ταλαντούχος νεαρός μουσικός, ο ενήλικας ιατρός της προσφοράς. Όλοι έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς την επιθυμία να ακολουθήσουν τα όνειρά τους, χωρίς φόβους και περιορισμούς.

Για το σχεδιασμό και την εκτέλεση των τεσσάρων mini videos απαιτήθηκαν 6 ημέρες γυρισμάτων σε 7 διαφορετικές τοποθεσίες (εσωτερικούς & εξωτερικούς χώρους). Έλαβε μέρος εξαιρετική ομάδα ηθοποιών και πολυμελής ομάδα καταξιωμένων συντελεστών, που συμμετείχαν στη συγγραφή των κειμένων, των σεναρίων και τη σκηνοθεσία.

Η προβολή της ενημερωτική εκστρατείας ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τις νέες δυνατότητες της σύγχρονης εποχής. Έδωσε την ευκαιρία στον επισκέπτη μέσω των ψηφιακών λύσεων σε YouTube channel #xeklidosetizoi και σε microsite να «πλοηγηθεί» σε αυτήν, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για την αιμορροφιλία.

Με τις ψηφιακές επιλογές επικοινωνίας των 30 ημερών ενεργού προβολής, η ενημερωτική εκστρατεία αποκόμισε 4.727 YouTube Channel Viewers και 5.881.806 impressions σε ψηφιακά μέσα προβολής και έντυπα μέσα.

Κοιτώντας το μέλλον

«Η ενημερωτική εκστρατεία «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» αποτελεί έκφραση της μακροχρόνιας δέσμευσης και υπόσχεσης της CSL Behring στους ασθενείς με αιμορροφιλία για δράσεις που οδηγούν στην καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Στόχος μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, είναι να υποστηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε τους ασθενείς με αιμορροφιλία να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς εκπληρώνοντας τα όνειρά τους», τόνισε η κυρία Μαριάννα Κωνσταντινίδη, Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα.

«Οι πραγματικές ιστορίες που προβλήθηκαν μέσω της ενημερωτική εκστρατείας «Ξεκλείδωσε τη Ζωή», αποτέλεσαν σημαντικό σημείο ευαισθητοποίησης, ώστε το ευρύ κοινό να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, η ενημερωτική εκστρατεία στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία να «ξεκλειδώσουν» τις προσωπικές επιθυμίες και να αφήσουν το μοναδικό αποτύπωμά τους», υπογράμμισε ο κ. Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.