Iatropedia

G4A από την Bayer: Πρόσκληση για χρηματοδότηση νεοφυών επιχειρήσεων

Πρόσκληση για τη χρηματοδότηση νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της ψηφιακής υγείας απευθύνει η φαρμακευτική εταιρεία Bayer. Δύο εβδομάδες έμειναν για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα G4A Partnerships.

Εν όψει της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων στο πρόγραμμα G4A Partnerships την Παρασκευή 31 Μαΐου, η Bayer προσκαλεί τις νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ψηφιακής υγείας και αναζητούν υποστήριξη για την ανάπτυξη των ιδεών τους, να υποβάλλουν την υποψηφιότητά τους στην ιστοσελίδα www.G4A.health .

Μέσα από το πρόγραμμα οι νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ψηφιακών εφαρμογών για την υγεία, θα έχουν την ευκαιρία – εφόσον προκριθούν – να εξασφαλίσουν:

Η εταιρεία αναζητά συνεργασία με νεοφυείς επιχειρήσεις που αναπτύσσουν ψηφιακές εφαρμογές σχετικά με συγκεκριμένες θεραπευτικές κατηγορίες όπως:

Οι εφαρμογές αυτές πρέπει να βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση των λειτουργιών του εγκεφάλου (νευροτεχνολογία), λύσεις για την καλύτερη διαχείριση της θεραπευτικής διαδικασίας και  ψηφιακές εφαρμογές υγείας που βασίζονται στην αναγνώριση φωνής.

«Το οικοσύστημα λύσεων ψηφιακής υγείας έχει ωριμάσει και πλέον στον κλάδο υπάρχουν πολύ αξιόλογες και ανεπτυγμένες νεοφυείς επιχειρήσεις. Θέλουμε να διευκολύνουμε τους νεοφυείς επιχειρηματίες να συνεργαστούν με τη Bayer και να αναπτύξουμε από κοινού και πιο γρήγορα καινοτόμες λύσεις», έχει δηλώσει ο Eugene Borukhovich, Global Head of Digital Health στη Bayer AG.

Δύο επιμέρους προγράμματα

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει υποστήριξη ανάλογα με το στάδιο ανάπτυξης των επιχειρήσεων και διακρίνεται σε δυο επιμέρους προγράμματα:

Εκτός από αρχική χρηματοδότηση (50.000 έως 100.000 ευρώ), το χώρο εργασίας και την καθοδήγηση από ειδικούς του κλάδου, οι επιχειρήσεις θα λαμβάνουν επιπλέον ενίσχυση κάθε φορά που θα επιτυγχάνονται τα ορόσημα που έχουν θέσει από κοινού με τους ειδικούς της Bayer.

Η καινοτομία αναπόσπαστος παράγοντας επιτυχίας της BAYER

Η Bayer είναι η μόνη εταιρεία παγκοσμίως που διερευνά ταυτόχρονα περιθώρια βελτίωσης στην υγεία των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών. Από τα παγκοσμίου φήμης φαρμακευτικά προϊόντα μέχρι τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας και από τις καινοτόμες τεχνολογίες διάγνωσης έως τα κτηνιατρικά προϊόντα, η Bayer επενδύει σημαντικά στην καινοτομία δημιουργώντας νέες λύσεις που παράγουν προστιθέμενη αξία για το κοινό και την κοινωνία στους τομείς της υγείας και της διατροφής.


Για να το επιτύχει αυτό η εταιρεία:

Η Σόνια Μουσαβερέ, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων δήλωσε σχετικά:

«Η καινοτομία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής του Ομίλου της Bayer  «Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή» και βασικό στοιχείο της στρατηγικής της. Με τις καινοτόμες λύσεις μας, ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες προκλήσεις της ιατρικής περίθαλψης και στην ανάγκη διασφάλισης επαρκούς εφοδιασμού σε τρόφιμα και εστιάζουμε σε τρία βασικά στοιχεία: την αριστεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών και την ανοιχτή καινοτομία».

Αναφορικά με τον Τομέα του Φαρμάκου, η Bayer επικεντρώνεται στις θεραπευτικές κατηγορίες της Καρδιολογίας, της Ογκολογίας, της Οφθαλμολογίας, τηςΑιμορροφιλίας και της Γυναικολογίας ενώ στην κατηγορία της διάγνωσης σε μέσα σκιαγραφικής αντίθεσης, μηχανήματα και αναλώσιμα για απεικονιστικές εξετάσεις. Σε αυτούς τους τομείς, η εταιρεία επενδύει σημαντικά στις κλινικές δοκιμές για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των νέων φαρμάκων προτού χρησιμοποιηθούν για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών.

Όπως δήλωσε ο κ. Θανάσης Κώτσανης, Ιατρικός Διευθυντής της Bayer Ελλάς: «Σε αντίθεση με άλλους κλάδους, η  δημιουργία καινοτομίας στον κλάδο του φαρμάκου απαιτεί αρκετό χρόνο, υπομονή και επιμονή πριν αυτό πάρει την απαιτούμενη άδεια κυκλοφορίας και να αλλάξει έτσι στην πράξη τη ζωή εκατομμυρίων ασθενών. Για να αντιληφθεί κανείς τον χρόνο που απαιτείται για την κυκλοφορία ενός σκευάσματος,  θα πρέπει να σημειωθεί πως η μελέτη ενός φαρμάκου που κυκλοφορεί σήμερα, έχει ξεκινήσει 10 με 15 χρόνια πριν. Από τις συνολικά 4 εκατ. ουσίες, επιλέγονται για περαιτέρω αξιολόγηση και έρευνα μόλις 10.000 από αυτές και μετά από αλλεπάλληλες προκλινικές και κλινικές μελέτες μόλις 5 ουσίες φθάνουν κοντά στην κυκλοφορία. Αν λάβετε υπόψη πως την τελευταία δεκαετία έχουμε κυκλοφορήσει στην αγορά περισσότερα από 7 προϊόντα, καταλαβαίνει κανείς πως παρά την όποια δυσκολία, η διαδικασία αξίζει τον κόπο και τους πόρους».