Την συνέχιση παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για την αιμορροφιλία ανακοίνωσε η εταιρεία Novo Nordisk, με στόχο να αναδείξει όλους εκείνους που συμβάλλουν στη θετική αλλαγή της ζωής των ατόμων που πλήττονται από τη νόσο και να οδηγήσει στην αντιμετώπιση των ανεκπλήρωτων αναγκών των ασθενών.
Με την πανδημία της νόσου COVID-19 να έχει σημαντικό αντίκτυπο σε άτομα με αιμορραγικές διαταραχές, ο στόχος αυτός δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικός, τονίζει σε ανακοίνωσή της.
Η Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας εορτάστηκε για πρώτη φορά το 1989. Εφέτος, 32 χρόνια μετά τον αρχικό εορτασμό, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αιμορροφιλίας μεταδίδει το κεντρικό μήνυμα «Adapting to Change». Έχει επίσης δημιουργήσει το hashtag* #WHD2021 στα social media, για να μοιραστούν οι πάσχοντες τις ιστορίες τους.
Η ενημερωτική εκστρατεία της Novo Nordisk τιτλοφορείται «Always Moving Forward». Χρησιμοποιεί παγκοσμίως όλα τα άμεσα πλεονεκτήματα της διαδραστικής επικοινωνίας των κοινωνικών δικτύων, για να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τη νόσο. Εμπλέκει επίσης την παγκόσμια κοινότητα αιμορροφιλίας μέσω της χρήσης των: LinkedIn, Twitter, Facebook, και Instagram. Έχουν επίσης δημιουργηθεί τα hashtag* #alwaysmovingforward και #changinghaemophilia για να μοιράζονται οι συμμετέχοντες τις ιστορίες τους ως πάσχοντες από αιμορροφιλία.
«Η Novo Nordisk Hellas θα παραμείνει αρωγός στην προσπάθεια της θετικής αλλαγής στη ζωή των ατόμων με αιμορροφιλία, καθώς είναι η σημαντικότερη δέσμευσή μας απέναντι στην κοινωνία», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Novo Nordisk Ελλάς κ. Ολύμπιος Παπαδημητρίου.
Η αιμορροφιλία είναι μια σπάνια διαταραχή της πήξης του αίματος. Εκτιμάται ότι επηρεάζει περισσότερα από 440.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Από τους ασθενείς αυτούς, οι 173.000 πάσχουν από αιμορροφιλία Α ή Β. Ο μικρός αριθμός διαγνωσθέντων ατόμων με αιμορροφιλία σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένη ενημέρωση σχετικά με τις επιπτώσεις της.