Το CRI Pass, αποτελεί το πρώτο διαγνωστικό εργαλείο για εταιρείες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους ολοκληρωμένα βήματα στον τομέα της Ε.Κ.Ε., και να προετοιμαστούν ώστε να συμμετάσχουν στον απαιτητικό CR Index (Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Υπευθυνότητας). Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης σε συνεργασία με ανεξάρτητους ειδικούς, παρουσίασε για πρώτη φορά φέτος αυτό το ειδικά σχεδιασμένο εργαλείο με στόχο τη διάδοση της εφαρμογής της Εταιρικής Υπευθυνότητας σύμφωνα με τα διεθνή Standards και πρακτικές.
«Στην AbbVie δεν μπήκαμε ποτέ στο δίλημμα για το αν θα εντάξουμε ή όχι τις έννοιες της κοινωνικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης στις καθημερινές μας δραστηριότητες. Ως νέα βιοφαρμακευτική εταιρεία, θεωρούμε υποχρέωσή μας να βάλουμε ευθύς εξαρχής, από τα πρώτα μας ακόμη βήματα, τις σωστές βάσεις. Στο πλαίσιο αυτό, λάβαμε μέρος στο CRI Pass, προκειμένου να εντοπίσουμε τα δυνατά μας σημεία αλλά και τους τομείς που χρειάζεται να δώσουμε ακόμα περισσότερη προσοχή και να βελτιωθούμε. Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η AbbVie θα συνεχίσει να προχωρά με μικρά αλλά ολοκληρωμένα βήματα και πάντα με οδηγό τους συνεργάτες και τους ίδιους τους εργαζόμενούς μας προς ένα στόχο: Η βιωσιμότητα να αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του οτιδήποτε κάνουμε», δήλωσε ο. κ. Γιώργος Παπαϊωάννου, Communications Manager της AbbVie.