Ψηφιακός Οδηγός Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία από τη Eurobank
![Eurobank](https://www.iatropedia.gr/wp-content/uploads/2025/01/Eurobank-2025-666x399.jpg)
Αναλυτικό ψηφιακό Οδηγό, με τον οποίο τα άτομα με αναπηρία μπορούν να βρουν τρόπους εξυπηρέτησης στα υποκαταστήματά της, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ανήρτησε στην ιστοσελίδα της η Eurobank.
Σε αυτόν οι πάσχοντες από αναπηρία μπορούν, μεταξύ άλλων, να βρουν:
- Ποια καταστήματα είναι τα προσβάσιμα με αμαξίδιο
- Ποια μηχανήματα αυτόματων αναλήψεων (ΑΤΜ) είναι προσβάσιμα με αμαξίδιο και ποια έχουν δυνατότητα φωνητικής πλοήγησης
- Πως μπορούν να επικοινωνήσουν με βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα με εκπρόσωπό της
- Πώς μπορούν να προμηθευτούν βασικά έγγραφα σε γραφή Μπράιγ
- Ποια καταστήματα είναι κατάλληλα για άτομα στο φάσμα του αυτισμού κ.λπ.
Ουσιαστικά, στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική ή/και κινητική αναπηρία και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού. Οι προβλέψεις αυτές υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank:
- Στα καταστήματα
- Στα ΑΤΜ
- Στο e-banking και το m-banking
- Στο EuroPhone banking
- Στο v-banking
- Στην ιστοσελίδα eurobank.gr
O Οδηγός Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους.
Και άλλες δράσεις
Η Eurobank επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με αναπηρία. Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης μέσω της ανατροφοδότησης που λαμβάνει από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας, την ηθοποιό κα Όλγα Δαλέκου, τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα, κ. Δημήτρη Παπανικολάου, τον αργυρό παραολυμπιονίκη, κ. Αντώνη Τσαπατάκη και τον επιχειρηματία, κ. Θοδωρή Τσάτσο.
Στην ομιλία του για την παρουσίαση των ενεργειών της Eurobank για την προσβασιμότητα, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Θεωρούμε υποχρέωσή μας να εκπαιδευτούμε και να ενημερωθούμε όσο καλύτερα γίνεται για να μπορούμε να εξυπηρετούμε ισότιμα. Αυτός ο οδηγός αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας για τη δημιουργία μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης τραπεζικής εμπειρίας για όλους».
Τον οδηγό δημιούργησε η εταιρεία OgilvyPR, για λογαριασμό της Eurobank. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light.
Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος online ΕΔΩ. Περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ στην τράπεζα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν ΕΔΩ.