Τριπλή βράβευση για την φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas κατά την εφετινή τελετή απονομής των Healthcare Business Awards. Η εταιρεία απέσπασε δύο χρυσά βραβεία για ενημερωτική εκστρατεία που πραγματοποίησε, ενώ έλαβε και το βραβείο της κορυφαίας φαρμακευτικής εταιρείας.
Ειδικότερα η Roche Hellas απέσπασε τις εξής διακρίσεις:
- Βραβείο GOLD στην κατηγορία «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις/Κοινωνική Ευαισθησία». Αφορούσε την ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»
- Βραβείο GOLD στην κατηγορία «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19/Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες». Το βραβείο της απονεμήθηκε για τη σειρά animated videos «Μένουμε σπίτι παρέα με τον Αιμίλιο»
- Βραβείο «Κορυφαία Φαρμακευτική Εταιρεία». Συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στις κατηγορίες και ενότητες όπου βραβεύτηκε
Εκστρατεία και κόμικ
Η εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» προσφέρει στα άτομα με αιμορροφιλία, την οικογένεια και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον τους, ενημέρωση και εκπαίδευση για την αποτελεσματική διαχείριση της νόσου.
Κεντρικός ήρωάς της είναι ο Αιμίλιος, ένα πρόσχαρο αγόρι με αιμορροφιλία. Μέσω της ιστοσελίδας www.abouthaemophilia.com και μιας πρωτότυπης σειράς παιδικού κόμικ, ο Αιμίλιος βοηθά τα παιδιά με τη νόσο να την κατανοήσουν καλύτερα και να χαίρονται την καθημερινότητά τους με ασφάλεια.
Προς την κατεύθυνση αυτή, σημαντική υπήρξε η συμβολή:
- Των μελών του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ). Η εμπειρία τους βοήθησε στην βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των ατόμων με αιμορροφιλία στην Ελλάδα.
- Των ιατρών της Μονάδας Αιμορραγικών Διαθέσεων & Κέντρου Αιμορροφιλίας Παιδιών και Εφήβων του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία»
- Της ψυχολόγου του ΣΠΕΑ
Οι γιατροί και η ψυχολόγος ανέλαβαν την επιμέλεια του επιστημονικού περιεχομένου των υλικών της εκστρατείας. Σε αυτά περιγράφονται, μεταξύ άλλων, οι εμπειρίες και τα συναισθήματα των παιδιών με αιμορροφιλία.
Και για την καραντίνα
Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ). Πρεσβευτής της εκστρατείας είναι ο πρωταθλητής Ευρώπης στην κολύμβηση Γιάννης Δρυμωνάκος.
H σειρά animated videos «Μένουμε σπίτι παρέα με τον Αιμίλιο» δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τα παιδιά με αιμορροφιλία να προσαρμοστούν καλύτερα στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η εφαρμογή των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2020.
Πρόκειται για μία σειρά εννέα επεισοδίων εκπαιδευτικού χαρακτήρα με ήρωα τον Αιμίλιο. Η σειρά προσφέρει στα παιδιά ιδέες για να περνούν ευχάριστα και ποιοτικά το χρόνο τους στο σπίτι, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους. Η σειρά αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα www.abouthaemophilia.com και στο κανάλι της εκστρατείας στο YouTube.
Έγκυρη και εύληπτη ενημέρωση
Ο κ. Ezat Azem, Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Hellas, δήλωσε: «Η τριπλή διάκριση της Roche Hellas στα Healthcare Business Awards αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς. Επιβεβαιώνει ότι υπηρετούμε σωστά τις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αναλογιζόμενοι την ευθύνη μας απέναντι στους ασθενείς και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας».
Από την πλευρά της, η κυρία Αγγελική Φάσσα, Integrated Haemophilia Value Lead της Roche Hellas, ανέφερε ότι η εκστρατεία ικανοποιεί την ανάγκη των παιδιών για έγκυρη και εύληπτη ενημέρωση για την αιμορροφιλία. Και πρόσθεσε: «Είμαστε υπερήφανοι για τις διακρίσεις που απέσπασε η πρωτοβουλία αυτή, καθώς η αξία της αναγνωρίζεται πλέον πέρα από την κοινότητα των ατόμων με αιμορροφιλία».
Ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών δήλωσε: «Η εκστρατεία με ήρωα τον Αιμίλιο κατορθώνει να μεταφέρει στους αιμορροφιλικούς ασθενείς κάθε ηλικίας το μήνυμα ότι μπορούν να έχουν μια ζωή χωρίς διακρίσεις και στιγματισμό, απολαμβάνοντας την αποδοχή των άλλων, έχοντας επιτύχει να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα αξιόλογη προσπάθεια, την οποία θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με χαρά».