Iatropedia

ΒΙΑΝΕΞ: Στη 2η θέση της λίστας με τους πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2024

Η τιμητική αυτή διάκριση προέκυψε μετά από έρευνα της Randstad Employer Brand, που αφορούσε όλους τους κλάδους της οικονομίας

Η ΒΙΑΝΕΞ, η μεγαλύτερη φαρμακευτική εταιρεία στην Ελλάδα, κατέκτησε τη 2η θέση ανάμεσα σε όλους τους κλάδους στην κατάταξη των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην Ελλάδα για το 2024, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad.

Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική αναγνώριση για τη ΒΙΑΝΕΞ, καθώς υπογραμμίζει τον ανθρωποκεντρικό τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, η οποία φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια στον κλάδο του φαρμάκου. Η ΒΙΑΝΕΞ προσφέρει διαχρονικά εργασιακή σταθερότητα και ασφάλεια, άριστο περιβάλλον εργασίας, στοχευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού της, καθώς και εξαιρετικές δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης. Πρωταρχικό μέλημα της εταιρείας αποτελεί η προσέλκυση και επιλογή, η διατήρηση, αλλά και η περαιτέρω αναβάθμιση του υψηλού επιπέδου των εργαζομένων της.

H ΒΙΑΝΕΞ επενδύει σε ενέργειες που ενισχύουν το employer branding μέσω προγραμμάτων προσέλκυσης εργαζομένων. Υλοποιεί ενέργειες ένταξης νέων εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα της δομής της και συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια και κολλέγια της χώρας για τον σκοπό αυτό, παρέχοντας ευκαιρίες πρακτικής άσκησης, και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης σε νέους επιστήμονες.

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης για την απονομή της διάκρισης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14/6 παρουσία της Διοίκησης της ΒΙΑΝΕΞ και στελεχών της Randstad, ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, κ. Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος, ανέφερε σχετικά:

«Για εμάς, στη ΒΙΑΝΕΞ, οι άνθρωποι παραμένουν στο επίκεντρο και αποτελούν το πολυτιμότερο κεφάλαιό μας. Επιδιώκουμε άλλωστε διαρκώς να βελτιώνουμε και να εξελίσσουμε τις συνθήκες για όλους με κάθε δυνατό τρόπο. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που για ακόμα μια χρονιά το όραμα μας για ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, αξιοκρατία, και φυσικά φροντίδα προς τον άνθρωπο, αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται και μάλιστα ανάμεσα σε όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, μέσα από την κορυφαία έρευνα Randstad Employer Branding».

Η Leigh Ostergard, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Randstad Ελλάδος, σχολίασε,

«Με μεγάλη χαρά, εκ μέρους όλης της ομάδας της Randstad, συγχαίρω την εταιρεία ΒΙΑΝΕΞ για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην έρευνα Randstad Employer Brand. Η υψηλή αυτή διάκριση αναδεικνύει την προσήλωσή της στην ανάπτυξη μιας ισχυρής εταιρικής κουλτούρας και τη δημιουργία ενός εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Παρατηρούμε με χαρά τις ελληνικές εταιρείες να επιτυγχάνουν διακρίσεις σε έναν τόσο σημαντικό τομέα, όπως το employer branding, ειδικά σε ένα περιβάλλον που είναι τόσο εύθραυστο και ανταγωνιστικό. Η ισχυρή εικόνα ενός εργοδότη αποτελεί ανεκτίμητο πλεονέκτημα, το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην ικανότητα των εταιρειών να προσελκύουν και να διατηρούν κορυφαία ταλέντα. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της ΒΙΑΝΕΞ για την εξαιρετική αυτή επιτυχία, η οποία υπογραμμίζει τη σταθερή πορεία της εταιρείας προς την αριστεία στον τομέα του employer branding.».

Τι είναι η έρευνα Randstad Employer Brand (REBR)

Η Έρευνα Randstad Employer Brand (REBR) αποτελεί την πιο πλήρη και ανεξάρτητη έρευνα πάνω στην εικόνα του εργοδότη με σχεδόν 173,000 συμμετέχοντες σε 32 χώρες παγκοσμίως, οι οποίοι αξιολόγησαν συνολικά 6.084 επιχειρήσεις. Πρόκειται για την πιο λεπτομερή έρευνα παγκοσμίως, μελετώντας την ελκυστικότητα των μεγαλύτερων εταιρειών σε αριθμό προσωπικού, έτσι όπως γίνεται αντιληπτή από το ευρύ κοινό, καθώς και τα κριτήρια προτίμησης των δυνητικών υποψηφίων σε έναν νέο εργοδότη.

Για την Ελλάδα, η έρευνα διεξάγεται για έβδομο διαδοχικό έτος, αξιολογώντας ένα δείγμα από τις 150 μεγαλύτερες σε αριθμό προσωπικού εταιρείες. Φέτος, συμμετείχαν 3.500 άτομα, μεταξύ των οποίων, Έλληνες φοιτητές, εργαζόμενοι και άνεργοι, ηλικίας από 18 και 65 ετών, ενώ οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά τον Ιανουάριο του 2024. Στο πλαίσιο της έρευνας, αναδεικνύονται σημεία που αφορούν στα κριτήρια επιλογής εργοδότη, τους λόγους παραμονής και αλλαγής εργασιακού περιβάλλοντος, τα κίνητρα επιλογής εργασίας ανά γενιά εργαζομένων, τους κλάδους που καταγράφουν τις καλύτερες επιδόσεις, καθώς και την πρόταση αξίας των εργοδοτών.