Όταν τα δερματολογικά ζητήματα επηρεάζουν τη ζωή…

  • Ρούλα Τσουλέα
δέρμα
Τα δερματικά ζητήματα μπορεί να έχουν πολύ βαθύτερες επιπτώσεις απ' ό,τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος. Τι συνέπειες μπορεί να έχουν προβλήματα, όπως η ακμή, οι ουλές, η ατοπική δερματίτιδα, το έκζεμα ή ακόμα και οι αλλεργίες. Τι λύσεις υπάρχουν.

Τα σημάδια που αφήνουν τα δερματικά ζητήματα δεν περιορίζονται στο δέρμα. Συχνά φτάνουν έως την ψυχή των πασχόντων, δημιουργώντας προβλήματα που επηρεάζουν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους.

Έλλειψη ύπνου, χαμηλή αυτοεκτίμηση, άγχος, κατάθλιψη, απουσία από τη δουλειά και το σχολείο είναι μερικά από τα προβλήματα που συσχετίζονται με την ακμή, το έκζεμα, τις δερματικές αλλεργίες και άλλα δερματικά ζητήματα.

Όπως αναφέρουν ειδικοί από την εταιρεία La Roche-Posay, σχεδόν 1,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν δερματικά ζητήματα, που επηρεάζουν τον ψυχισμό και τη ζωή τους. Μεγάλες μελέτες έχουν αποτυπώσει τις κρυφές συνέπειές τους:

  • Το 46% των πασχόντων από ακμή παλεύουν με καταθλιπτικά συμπτώματα.
  • Το 50% των πασχόντων από ακμή απομονώνονται εξαιτίας της.
  • Το 79% των πασχόντων από ατοπικό έκζεμα δυσκολεύονται να πάνε στη δουλειά τους εξαιτίας του
  • Το 47-60% των ατόμων με ατοπικό έκζεμα αναφέρουν δυσκολίες στον ύπνο τους. Tο 50% λένε ότι αισθάνονται στιγματισμένοι από το δέρμα τους.
  • Το 80% των ασθενών με καρκίνο παρουσιάζουν δερματικές παρενέργειες στις αντινεοπλασματικές θεραπείες.
  • Μέχρι το 2050 ο μισός παγκόσμιος πληθυσμός θα έχει αλλεργίες, που συχνά εκδηλώνονται με δερματικά εξανθήματα

Καμπάνια #skinismorethanskin

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται αβοήθητοι και μόνοι στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν ένα δέρμα με το οποίο θα αισθάνονται καλά. Ωστόσο δεν είναι. Η La Roche-Posay πιστεύει ότι κανένας δεν πρέπει να ορίζεται από τα δερματικά ζητήματα που πιθανόν να αντιμετωπίζει. Γι’ αυτό τον λόγο συνεργάζεται με 90.000 δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να βρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις για όλους.

Έχοντας ως στόχο να αλλάξει τελικά τη ζωή των ασθενών, η εταιρεία δημιούργησε μια νέα, παγκόσμια ενημερωτική εκστρατεία που παρακινεί άνδρες και γυναίκες να μιλήσουν ανοικτά για το πρόβλημά τους.

Η εκστρατεία τιτλοφορείται #skinismorethanskin και τους ωθεί ακόμα να φροντίσουν καλύτερα το δέρμα τους. Στην εκστρατεία πρωταγωνιστούν αληθινοί άνθρωποι, με αληθινά δερματικά ζητήματα, οι οποίοι δέχθηκαν να δείξουν σε όλο τον κόσμο τα σημάδια στο δέρμα τους, που έχουν σημαδέψει και τη ζωή τους.

Υπάρχουν λύσεις

Με κεντρικό σύνθημα «Όταν κοιτάζουμε το δέρμα, βλέπουμε μια ανθρώπινη ιστορία. Την ιστορία ενός ανθρώπου που αξίζει την προσοχή μας, τη φροντίδα μας, την καινοτομία μας» η La Roche-Posay δημιουργεί συνθέσεις με μέγιστη αποτελεσματικότητα, αλλά παράλληλα και βέλτιστη ανοχή για το ευαίσθητο δέρμα. Οι συνθέσεις αυτές βασίζονται στις νεότερες εξελίξεις της επιστήμης.

 

δέρμα

Με την ενημερωτική εκστρατεία #skinismorethanskin, η La Roche-Posay κινητοποιεί όσους υποφέρουν σιωπηλά λόγω της κατάστασης του δέρματός τους. Τους δείχνει ότι δεν είναι μόνοι και ότι υπάρχουν δερμοκαλλυντικά που μπορούν να τους βοηθήσουν. Απώτερος στόχος της είναι να σπάσει την απομόνωση και το στίγμα και να προσφέρει λύσεις στους ασθενείς.