Το pH μπορεί να είναι από όξινο έως βασικό, και η κλίμακα μέτρησής του κυμαίνεται από το 0 μέχρι το 14. Το pH του υγιούς δέρματος εμπίπτει στην ελαφρώς όξινη περιοχή και κυμαίνεται ανάμεσα στο 4,5 και στο 5,5. Όταν το pH χάνει την ισορροπία του, είτε λόγω περιβαλλοντικών παραγόντων είτε λόγω υποκείμενων παθήσεων, μπορεί να πυροδοτήσει φλεγμονώδεις αποκρίσεις. Οι αποκρίσεις αυτές ενδέχεται να οδηγήσουν σε συνήθη δερματικά προβλήματα που περιλαμβάνουν την ξηρότητα, το έκζεμα και την ατοπική δερματίτιδα. Εκατομμύρια Αμερικανοί πάσχουν από τέτοιου είδους παθήσεις: σύμφωνα με την Εθνική Ένωση για το Έκζεμα (National Eczema Association), 1 στους 10 Αμερικανούς (31,6 εκατομμύρια) έχει κάποια μορφή εκζέματος.
Στο Consumer Electronics Show 2019 παρουσιάστηκε ένα πιλοτικό μοντέλο της τελευταίας καινοτομίας της L’Oréal Technology Incubator. Πρόκειται για μια συσκευή που φοριέται στο χέρι και αποτελεί τον πρώτο φορέσιμο αισθητήρα που, σε συνδυασμό με μια συνοδευτική εφαρμογή, επιτρέπει την εύκολη μέτρηση των ατομικών επιπέδων του pH του δέρματος.
Νέοι δρόμοι
«Η επιστημονική και ιατρική κοινότητα γνωρίζει εδώ και καιρό τη σχέση ανάμεσα στα επίπεδα pH του δέρματος και στις κοινές δερματικές παθήσεις που εκατομμύρια άνθρωποι βιώνουν καθημερινά», λέει ο Guive Balooch, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος του L’Oréal Technology Incubator, παραρτήματος του Τμήματος Έρευνας & Καινοτομίας της L’Oréal.
«Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε την προηγμένη αυτή τεχνολογία για να δώσουμε δύναμη στους καταναλωτές, μέσω ουσιωδών πληροφοριών σχετικά με τη δερματική τους πάθηση που θα τους βοηθήσουν να βρουν τα κατάλληλα προϊόντα για τις προσωπικές τους ανάγκες. Στη L’Oréal, γνωρίζουμε ότι το μέλλον της ομορφιάς είναι η υγεία. Γι’ αυτό, έχουμε δεσμευτεί να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουμε ενημέρωση και αποτελεσματικές λύσεις σε όλους τους συνειδητοποιημένους σε θέματα υγείας καταναλωτές μας.»
«Το νέο αυτό πιλοτικό μοντέλο αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στο ταξίδι της La Roche-Posay στον χώρο της τεχνολογίας ομορφιάς. Δέσμευσή μας είναι να θέσουμε την επιστημονική πρόοδο στη διάθεση των καταναλωτών, για να τους βοηθήσουμε να φροντίσουν το δέρμα τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», λέει η Laetitia Toupet, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της La Roche-Posay.