Γιατί ντύνονται στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας και το «φως» στην Ομόνοια
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα, η βιοφαρμακευτική εταιρεία Gilead Sciences, σε συνεργασία με την Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία, την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), και υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιεί και φέτος εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με κεντρικό μήνυμα «Light It Green».
Η φετινή καμπάνια «Light It Green» «ντύνει» με τα πράσινα εικαστικά της τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πόλης, τα οποία μεταφέρουν το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης και της ανάγκης για ενημέρωση του κοινού. Παράλληλα, το σιντριβάνι της Ομόνοιας φωτίστηκε με πράσινο φως, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την διάχυση του κεντρικού μηνύματος της εκστρατείας αξιοποιώντας ένα σημαντικό τοπόσημο της πόλης των Αθηνών.
Αναφορικά με την πρωτοβουλία, ο κ. Βαγγέλης Οικονόμου Επικεφαλής του Τμήματος Αιματολογίας της Gilead Sciences ανέφερε:
«Οι αιματολογικές κακοήθειες, όπως το λέμφωμα, παρουσιάζουν εξαιρετικές προκλήσεις, αλλά και σημαντικές προοπτικές χάρη στις σύγχρονες θεραπείες. Με την καμπάνια ευαισθητοποίησης, επιδιώκουμε να φωτίσουμε και να αναδείξουμε τη σημασία της καινοτομίας στην ιατρική επιστήμη και τη δέσμευσή μας στην πολυεπίπεδη υποστήριξη των ασθενών. Είμαστε υπερήφανοι που η Gilead βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επιστημονικής προόδου, προσφέροντας λύσεις που στοχεύουν, πέρα από τη διαχείριση της ασθένειας, στην επίτευξη ουσιαστικών μακροχρόνιων λύσεων, δίνοντας ελπίδα στους ασθενείς για ένα καλύτερο αύριο».
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης “Light it Green” που σχεδίασε η Gilead για το λέμφωμα και υλοποιεί με τους συνεργάτες της που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής δράσης και της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ενός κόσμου όπου θα μπορούμε να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τους αιματολογικούς καρκίνους και θα δώσουμε στους ασθενείς την ευκαιρία να απολαμβάνουν μια ζωή με καλύτερη ποιότητα.